8/24/2011

yum yum...anebo ble?

Fast food je tak něják americký vynález...takže kde všude už jsem byl a jaký je moje stručný hodnocení?

McDonald's aka McD:
Nejlevnější, nejznámější, nejhorší. Stejný jak u nás, no velikost burgerů je o žďibíček větší. Co do chutě, tak je to úplně stejný jako když zajdete v ČR. Děkuji nechci...jenže kdo jinej dělá burger za dolar zase?
Wendy's:
Popsáno v jednom z úvodních článků, nutno podotknout že od té doby jsem tam nebyl. Ale rozhodně se jedná od burger z kategorie lepších a především objemnějších. Hodně lidí si ho chválí.

KFC:
Já sem vlastně nikdy v KFC nebyl, přišlo mi to moc drahý. Tady cenově ucházející (jako ostatní fast foody) ale chuťově vám to v hlavě nijak neutkví. Suma sumárům nic moc.

Hardees:
Mňamka. U nás neznámej řetězec, pokud se dostanete do Hardees v pondělí nebo úterý, mají suprový menu za 4,50$ ze kterýho se najíte až vám budou vylejzat oči z ďůlku. Můj první apple turnover jsem prožil zde.
Chick-fil-A
Naprosto bezkonkurenčně nejlepší kuřecí sendvič. Skutečná dobrota. Nepřesmažený hranolky. Jen kdyby to nebylo tak drahé...tak se jedná o skutečného vítěze!
Popeye's
Jižanská kuchyně, něco jako KFC ale jen lokální. KFC je z Kentucky, Popeyes tvrdí že je z Louisiany. Těžko říct jestli je lepší, nepoznám. Výhodou je že stojí přímo před barákem, kže když se nechce vařit tak uděláte tři kroky a máte chicken wrap za dolar.
Burger King
Jak to říkal Červi? "Pozor! Whopper, je v zemi burgerů králem?" No Burger King teda v Americe určitě ne. Whopper je velkej, to jo, jen chuťově je to takovej McD. A McD je ble.

Taco Bell
Je vítězem. Přitom to vlastně není americká kuchyně, jedná se o mexický fastfood, kde vám dají jen tacos a tortilly, žádný burgery. Každopádně za 2 dolary tady maj "meal deals" kde v každým najdete, fountain drink, nachos s dipem a jednu tortillu nebo taco dle výběru. A to se počítá.
  
Ještě je pár fastfoodů kam bych se rád mrknul a ochutnal, určitě chci vyzkoušet minimálně Jack-in-the-box nebo dobrý může být i Fazoli's (italskej fast food). Ale nejsou to jen fastfoody na co tu narazíte. Máte tu klasický restaurace (dost steakhousu, grills ale i mexický a italský) a pak něco mezi, takovej "fast-restaurant". Jde o restauračku která je v řetězci a její jméno je chráněná obchodní značka, kže je najdete všude po Americe (skoro). Platíte v ní sice dýško (hlavní rozdíl mezi fastfoodem a restaurací), ale na večeři by jste si tam určitě nezašli. Jde např. o Hooters nebo Red Lobster. Já sám si brousím jazyk na Cheescake factory (yup, tam jak pracuje Penny z Big Bang Theory), Hard Rock Cafe a už brzo mě čeká návštěva Silver Dinner...

Teď mě napadá, znáte dinners? Takový ty jídelničky z pochromovanýho materiálu z 50. let? Kde vám k burgeru s hranolkama přinesou krabičku cigaret a milkshake? V rohu vyhrává jukebox Elvise a stoly obchází "Nancy", obtloustlejší servírka s tunou make-upu co rozlejvá kafe? A před dinner stojí na parkovišti pořádný bouráky...yup tak tam přesně jdu někdy příšťí týden :-)



Ve výsledku je to ale stejně jedno, protože všichni víme že nejlepší burger je

BIG KAHUNA BURGER! 
(you bad motherfucker!)

3 komentáře: